آنالیز حلال ۵۰۲ شرکت پالایش نفت اصفهان

آنالیز حلال 502

فهرست مطالب

آنالیز حلال 502

آنالیز حلال ۵۰۲ شرکت پالایش نفت اصفهان

شرکت پالایش نفت اصفهان

پالایشگاه اصفهان یکی از بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های ایران است و به‌عنوان اولین پالایشگاه کشور ازنظر تنوع تولید فرآورده‌های نفتی محسوب می‌شود.
طراحی اولیه و ساخت این پالایشگاه با مشارکت دو شرکت مشترک آمریکایی و آلمانی به نام فلور و تیسن در فاصله سالهای ۵۴ تا ۵۷ انجام‌گرفته و قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۹۰ درصد کارهای ساختمانی آن پایان‌یافته بود؛ بلافاصله پس از انقلاب به همت کارشناسان و کارکنان داخلی، پالایشگاه تکمیل و بدون حضور هیچ نیروی خارجی در بهمن‌ماه سال ۵۸ راه‌اندازی گردید. این واحد صنعتی در سال ۱۳۷۰ با عنوان شرکت پالایش نفت اصفهان (سهامـی خاص) در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید.
خوراک پالایشگاه، نفت خام مارون اهواز است که توسط لوله‌های ۳۲ و ۳۶ اینچی به طول ۴۳۰ کیلومتر پس از گذشتن از هفت تلمبه‌خانه مارون، رامهرمز، باغ ملک، ایذه، دهدز، گندمکار و اصفهان وارد پالایشگاه شده و در مخازن مربوطه تصفیه می‌گردد.

شرکت پالایش نفت اصفهان در کنار پالایش نفت خام و تولید فرآورده‌های نفتی تأمین خوراک صنایع پایین‌دستی (شرکت‌های پتروشیمی اصفهان، پتروشیمی اراک، نفت سپاهان، پالایش نفت جی و صنایع شیمیایی ایران) بر عهده دارد و هم‌اکنون حدود ۲۳% از فرآورده‌های نفتی موردنیاز کشور را تولید ‌می‌نماید.

تامین حلال ۵۰۲ شرکت پالایش نفت اصفهان توسط شرکت بین المللی کیان پترولیوم

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین حلال ۵۰۲ شرکت پالایش نفت اصفهان برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش حلال ۵۰۲ شرکت پالایش نفت اصفهان در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید :

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com