آنالیز ته مانده برج تقطیر پالایش کرمانشاه

آنالیز ته مانده برج تقطیر

فهرست مطالب

آنالیز ته مانده برج تقطیر

آنالیز ته مانده برج تقطیر پالایش کرمانشاه

شرکت پالایش نفت کرمانشاه

شروع فعالیت پالایشگاه کرمانشاه ( دومین پالایشگاه کشور ) :

•         در سال ۱۳۰۱ مجددآ گروه های حفاری به منطقه مرزی استان کرمانشاه برگشته و از این زمان فعالیت استخراج نفت در مرز قصر شیرین شروع و با استخراج نفت ، آن منطقه به “میدان نفتی نفت شاه” نام گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به “میدان نفتی نفت شهر” تغییر نام یافت .

•         جهت انتقال نفت خام سبک از میدان نفتی نفت شهر به پالایشگاه کرمانشاه ، خط لوله‌ای به قطر 3 اینچ و به طول ۲۶۰ کیلومتر احداث شد و این شرکت اولین بار به ظرفیت اسمی 2000بشکه در روز شروع به کار نمود و تا ۵۰۰۰ بشکه تصفیه می نمود .

•       با افزایش نیاز منطقه به حجم بیشتر فرآورده های نفتی در سالهای ۱۳۵۰ – ۱۳۴۸ پس از برچیدن پالایشگاه قدیمی تغییر خط انتقال نفت خام از ۳ اینچ به ۸ اینچ ، به منظور نوسازی و توسعه آن ، دستگاههای جدید پالایش توسط شرکت UOP طراحی و توسط پیمانکاران مهندسی هلندی ( Continental ) ساخته و نصب شد. و با بکارگیری روشهای جدید تصفیه ، پالایشگاه جدید با ظرفیت طراحی ۱۵۰۰۰ بشکه در روز در سال ۱۳۵۰ شروع بکار نمود و متعاقباً ، ظرفیت عملی آن به حدود ۱۹۰۰۰ بشکه در روز رسید .

تامین ته مانده برج تقطیر پالایش کرمانشاه توسط شرکت بین المللی کیان پترولیوم

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین ته مانده برج تقطیر پالایش کرمانشاه برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش ته مانده برج تقطیر پالایش کرمانشاه در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید :

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com