اطلاعیه عرضه برش سنگین در رینگ بین الملل بورس انرژی

عرضه برش سنگین پتروشیمی نوری

فهرست مطالب

عرضه برش سنگین پتروشیمی نوری

اطلاعیه عرضه برش سنگین پتروشیمی نوری

نماد تجاریIHCNOPRBFS0000616
نام تولیدکنندهشرکت پتروشیمی نوری
تحویل۱۴۰۰/۰۶/۱۶
تاریخ عرضه۱۴۰۰/۰۶/۰۹ – ساعت ۱۲:۵۵:۰۰
نام تجاری کالابرش سنگین شرکت پتروشیمی نوری در رینگ بین الملل
توضیحمطابق با امیدنامه و طبق اطلاعیه عرضه
حجم عرضه۳۱۱,۲۰۰ بشـکه
حداکثر حجم عرضه۰ بشـکه
نوع معاملهکشف پریمیوم
قیمت پایهبشکه -۶.۰۰۰۰ پریمیوم دلاری (سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
حداقل قیمت پایههر بشکه -۱۱.۹۴ پریمیوم دلاری ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
حداکثر قیمت پایههر بشکه -۰.۰۶ پریمیوم دلاری ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
شرایط پرداختقیمت جهت واریز پیش پرداخت ۶۷.۵۹ دلار بر تن می‌باشد. تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد ،‌ واریز ۱۰% پیش پرداخت جهت انجام معامله الزامی است . نرخ تسعیر ارز براساس میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) متعلق به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار سامانه مذکور در روز کاری قبل از معامله جهت محاسبه کارمزد ها قرار خواهد گرفت.
بسته بندیفله / بار پایه
بازار هدفبین الملل
حداقل قیمت مجازهر بشکه -۶۰۰۶.۰۰ پریمیوم دلاری ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
حداکثر قیمت مجازهر بشکه ۵۹۹۴.۰۰ پریمیوم دلاری ( سنا – مطابق مکانیزم مصوب هیئت مدیره بورس انرژی ایران )
حداقل حجم خرید۱۵۵,۶۰۰
حداقل حجم معامله جهت کشف قیمت۳۱,۱۲۰
Tick۰.۰۱۰۰۰
حداکثر حجم خرید۳۱۱,۲۰۰
حداکثر حجم خرید۳۱۱,۲۰۰
ضریب حجمی۱۰۰
محل تحویل فوب عسلویه

پروسیجر فروش برش سنگین

  • واریز ۱۰ % ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت ، حداکثر یک ساعت قبل از شروع عرضه الزامی است .
  • وجه پیش پرداخت ریالی پس از تسویه نهایی با کسر کارمزد های قانونی به حساب معرفی شده توسط مشتری عودت داده می شود .
  • نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ‌های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز سنا متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  • دوروز کاری قبل از عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش روزانه اسکناس دلار در سامانه مذکور جهت محصابه کارمزها و ارزش معامله قرار خواهد گرفت. تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه حساب بصورت ریالی و برحسب ضوابط و مقررات اتاق پایاپای و دستورالعمل اجرایی رینگ صادراتی بورس انرژی ایران انجام میگردد. بدیهی است که در این شرایط اظهار و صدور کال با نام خریدار و توسط او انجام خواهد شد.
  • صادرات تنها از طریق مرزهای مجاز گمرکی انجام می شود و اعلام مقصد درخواستی صادرات توسط خریدار الزامی است.
  • تحویل به صورت درب کارخانه می‌باشد و فروشنده پس از تحویل محصول هیچ گونه مسئولیت در قبال نحوه استفاده ، حمل و نقل و موارد دیگر ندارد.
  • مقدار و قیمت حواله قطعی است. اخذ مجوزهای گمرکی در مقصد بر عهده شرکت خریدار است. اظهار گمرکی به عهده فروشنده است.
  • خریداران حق واگذاری تحویل کالای خریداری شده را به غیر ندارند و خود (با باربری اعلام شده) باید در محل تحویل بار حضور یابند.
  • برداشت ۳۰ روز تقویمی پس از تاریخ معامله در بورس انرژی خواهد بود. لذا در صورت عدم برداشت کالای خریداری شده در موعد مذکور ، فروشنده میتواند ضمن ابطال مقدار باقیمانده معامله ، نسبت به دریافت جرائم به میزان ۵,۲ % ارزش مقدار باقیمانده محصول خریداری شده اقدام نماید. صورتحساب فروش بر اساس مقدار تحویل نهایی توسط فروشنده صادر و با خریدار تسویه نهایی خواهد شد.
  • مهلت شکایت از محصول تحویل شده بر اساس دستورالعمل بورس انرژی می‌باشد.
  • کلیه تانکرها میبایست مطابق قانون گمرک ایران نسبت به انجام توزین اولیه و ثانویه در باسکول اقدام و مجوز ورود و خروج جهت بارگیری را اخذ نمایند.
  • نرخ ارز جهت واریز پیش پرداخت : میانگین نرخ خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه ارز (سنا) متعلق به بانک جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه می‌باشد.
  • نرخ ارز جهت محاسبه کارمزدها و ارزش علی الحساب معامله میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) یک روز کاری قبل از روز معامله می‌باشد.

شرکت بین المللی کیان پترولیوم ، نماینده شرکت Kian Group در ترکیه ، به تهیه و تامین برش سنگین برای مصارف مختلف صنایع مبادرت نموده و با فروش برش سنگین در رینگ بین الملل بورس انرژی ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی ، امکان ارائه انواع محصولات پالایشگاهی را به بازارهای داخلی و خارجی را با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است که این نشانه پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

از آنجایی که یکپارچگی و هماهنگی در پاسخ به نیازهای متقاضیان داخلی و بین المللی از اصول مهم شرکت کیان پترولیوم در راستای حصول به رضایتمندی متقاضیان می باشد ؛ میتوانید درخواست خرید محصولات مورد نظر خود را از طریق لینک ذیل برای ما ارسال نمایید:

فرم درخواست خرید محصول

برای کسب اطلاعات بیشتر از آخرین و جدیدترین اطلاعیه عرضه ها با کارشناسان فروش ما در داخل ایران و خارج از ایران در ارتباط باشید.

دفتر ایران : ۰۰۹۸۳۵۳۵۲۲۷۵۰۰ – ۰۰۹۸۹۱۲۰۵۲۵۶۵۸

دفتر ترکیه : ۰۰۹۰۵۳۸۷۴۴۵۸۶۹

ایمیل : export@kianpetroleum.com

آنالیز برش سنگین پتروشیمی نوری

منبع : سازمان بورس انرژی ایران